
ŻYCIORYS
Agnieszka od ponad 25 lat współtworzy i analizuje polski rynek mediowy i reklamowy. Przeszła wszystkie szczeble kariery w Optimum Media OMD – od media plannera do dyrektorki zarządzającej – by w 2003 roku dołączyć do zespołu MediaCom Warszawa, gdzie zajmowała się rozwojem nowego biznesu i objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej. Pięć lat później stanęła na czele tej agencji kierując nią przez kolejne 10 lat i utrzymując firmę w pierwszej trójce polskich domów mediowych. W 2018 roku zdecydowała się na zmianę i dołączyła do Facebooka obejmując stanowisko Head of Poland at Facebook, na którym odpowiada za biznes firmy w Polsce – jednym z priorytetowych, najbardziej dynamicznych rynków w regionie.
W codziennej pracy przyświeca jej idea tworzenia różnorodności w środowisku zawodowym. Jak podkreśla, różnorodność to coś, dzięki czemu możemy iść naprzód i tworzyć innowacje. Postęp nie tworzy się dzięki przytakiwaniu sobie, lecz na bazie dobrze pojętego konfliktu. Dlatego zawsze stara się dobierać do zespołu osoby silne, postrzegające świat w inny sposób niż ona sama.
Jest laureatką nagród Business Woman Roku 2016 i dwukrotnie AdMan Roku 2015 i 2016.
Obszary, w których doradza:
-
Zarządzanie zespołem, przywództwo i budowanie kultury różnorodności
-
Strategie mediowe i komunikacja
-
Budowanie relacji z klientami
-
Transformacja cyfrowa i e-commerce