ŻYCIORYS
Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową.
Jako konsultant, szkoleniowiec łączy marketing z biznesem wdrażając praktyczne rozwiązania. Przeprowadza transformacje strategiczne, kreuje koncepty marketingowe, wypracowuje propozycje wartości, wspiera we współpracy marketingowo- sprzedażowej w oparciu o wskaźniki.
Wykładowca marketingu strategicznego na studiach MBA Uniwersytetu Merito, Uniwersytetu Szczecińskiego.
Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach B2B, B2C, oraz ponad 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prelegent i szkoleniowiec.
Specjalizuje się w rebrandingu firm B2B, zmianie orientacji z produkcyjnej, sprzedażowej na marketingową, dzięki czemu firmy budują wizerunek i działają efektywniej.
W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł.
Obszary szkoleń:
- Strategia marketingowa
- Budowanie marki i wizerunku firmy
- Wartości marki – Business Model Canvas, Value Proposition
- Rebranding i zarządzanie zmianą marki
- Wskaźniki marketingowe
- Lejki marketingowe, integrowanie procesów marketingu i sprzedaży
- Neuromarketing – psychologia reklamy
- Optymalizacja budżetu marketingowego
- Komunikacja marketingowa, język marki
Przykładowe osiągnięcia:
- Dowodzenie projektem międzynarodowym w 5 krajach Europy – budowanie silnego wizerunku marki producenta cukierniczego
- Po wdrożeniu strategii marketingowej redukcja 4 etatów w marketingowym zespole 20-osobowym w międzynarodowej firmie produkcyjnej bez utraty jakości
- Optymalizacja budżetu marketingowego o 33% rdr w firmie spożywczej poprzez diagnozę nieprawidłowości i uszczelnienie umów z agencjami
- Średnia satysfakcji uczestników ze szkoleń w 2023 roku – 4,80/5,0
Współpracuje m.in. z:
- Wykładowca akademicki programów MBA „Marketing strategiczny” Uniwersytet WSB Merito Wrocław, Warszawa, Uniwersytet Szczeciński
- Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa – cykl szkoleń z zakresu komunikacji marketingowej
- Uniferm Polska – firma spożywcza piekarnicza – warsztaty z budowania marki
- Aquapark Wrocław – cykl szkoleń „Strategiczne social media”
- Bizuu – marka premium fashion, sklepami e-commerce – cykl szkoleń marketingowych
Certyfikaty i szkolenia:
- Executive MBA Master of Business Administration “Business Trends” Uniwersytet WSB Merito
- CIM – program marketing strategicznego Charted Institute of Marketing in London
- Trener Biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
- Marketing w B2B – studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
- Certyfikat DIMAQ IAB Polska (Digital Marketing Qualification) na poziomie: Professional
- Certyfikat “Brand Academy” – Orkla, Kopenhaga
- Szkolenie Francuskiego Instytutu Gospodarczego – Pricing