Trenerki i trenerzy

>

Dolores Greń

Dolores Greń

Dolores Greń

Strateg marketingowy

ŻYCIORYS

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową.

Jako konsultant, szkoleniowiec łączy marketing z biznesem wdrażając praktyczne rozwiązania. Przeprowadza transformacje strategiczne, kreuje koncepty marketingowe, wypracowuje propozycje wartości, wspiera we współpracy marketingowo- sprzedażowej w oparciu o wskaźniki.

Wykładowca marketingu strategicznego na studiach MBA Uniwersytetu Merito, Uniwersytetu Szczecińskiego.

Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach B2B, B2C, oraz ponad 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prelegent i szkoleniowiec.

Specjalizuje się w rebrandingu firm B2B, zmianie orientacji z produkcyjnej, sprzedażowej na marketingową, dzięki czemu firmy budują wizerunek i działają efektywniej.

W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł.

Obszary szkoleń:

  • Strategia marketingowa
  • Budowanie marki i wizerunku firmy
  • Wartości marki – Business Model Canvas, Value Proposition
  • Rebranding i zarządzanie zmianą marki
  • Wskaźniki marketingowe
  • Lejki marketingowe, integrowanie procesów marketingu i sprzedaży
  • Neuromarketing – psychologia reklamy
  • Optymalizacja budżetu marketingowego
  • Komunikacja marketingowa, język marki

Przykładowe osiągnięcia:

  • Dowodzenie projektem międzynarodowym w 5 krajach Europy – budowanie silnego wizerunku marki producenta cukierniczego
  • Po wdrożeniu strategii marketingowej redukcja 4 etatów w marketingowym zespole 20-osobowym w międzynarodowej firmie produkcyjnej bez utraty jakości
  • Optymalizacja budżetu marketingowego o 33% rdr w firmie spożywczej poprzez diagnozę nieprawidłowości i uszczelnienie umów z agencjami
  • Średnia satysfakcji uczestników ze szkoleń w 2023 roku – 4,80/5,0

Współpracuje m.in. z:

  • Wykładowca akademicki programów MBA „Marketing strategiczny” Uniwersytet WSB Merito Wrocław, Warszawa, Uniwersytet Szczeciński
  • Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa – cykl szkoleń z zakresu komunikacji marketingowej
  • Uniferm Polska – firma spożywcza piekarnicza – warsztaty z budowania marki
  • Aquapark Wrocław – cykl szkoleń „Strategiczne social media”
  • Bizuu – marka premium fashion, sklepami e-commerce – cykl szkoleń marketingowych

Certyfikaty i szkolenia:

  • Executive MBA Master of Business Administration “Business Trends” Uniwersytet WSB Merito
  • CIM – program marketing strategicznego Charted Institute of Marketing in London
  • Trener Biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
  • Marketing w B2B – studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
  • Certyfikat DIMAQ IAB Polska (Digital Marketing Qualification) na poziomie: Professional
  • Certyfikat “Brand Academy” – Orkla, Kopenhaga
  • Szkolenie Francuskiego Instytutu Gospodarczego – Pricing